فرش های رنگ روشن را چگونه تمیز کنیم؟
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

 

نحوه تمیز کردن فرش های رنگ روشن

چندی پیش مردم از خرید فرشهای رنگ روشن پرهیز می کردند زیرا لکه های فرشهای رنگ روشن بسیار قابل توجه است و بدتر از آن ، تمیز کردن فرشهای رنگ روشن به سختی انجام می شد. اما امروز همه چیز تغییر کرده و تمیز کردن فرش های رنگ روشن به یک کار آسان تبدیل شده است که در عرض چند دقیقه قابل انجام است. بنابراین اگر اخیراً فرشی با رنگ روشن خریداری کرده اید و از خود می پرسید که دقیقاً چگونه باید آن را تمیز نگه دارید ، به مطالعه ادامه دهید زیرا ما یک آموزش بسیار مفید برای شما ارسال کرده ایم.

 

طبق منبع ما در اینجا: تمیز کردن لندن

 

نشت مایعات معمول:

 

ترفند در تمیز کردن فرش های رنگ روشن ، درمان نشت به محض وقوع است. بنابراین به محض ریختن چیزی روی فرش خود ، یک پارچه جاذب تمیز بگیرید و به سرعت هرگونه ریختن اضافی را به آرامی پاک کنید. با دقت کار کنید در غیر این صورت ممکن است نشت ها را به عمق فرش هل دهید.

سپس محلول شستشوی فرش را با مخلوط مواد شوینده مایع شستشوی ظرف با آب گرم درست کنید. پس از آماده شدن مخلوط ، محل مشکل را لکه دار کرده و بشویید. سعی کنید پشت فرش خیس نشود. پس از اتمام کار ، چندین حوله کاغذی را جمع کرده و آنها را روی محل مرطوب قرار دهید تا رطوبت باقیمانده را جذب کند. در صورت لزوم حوله های کاغذی را در جای خود سنگین کنید.

یک مسواک قدیمی را بگیرید و آن را خیس کنید. بعد مسواک را روی یک صابون بمالید تا کف به وجود بیاید و سپس کف و ناحیه مشکل دار را بزنید و با مسواک شروع به مالش دهید. بعد از اتمام کار ، یک بار دیگر ناحیه درمان شده را بشویید و حوله های کاغذی قرار دهید تا رطوبت باقیمانده را جذب کند.

نشت و لکه های جوهر: می توانید با پاشیدن اسپری مو روی محل آلوده شده و سپس با برج کاغذی ، نشت و جوهر را از روی فرش رنگ روشن خود پاک کنید. زیاد از اسپری مو استفاده نکنید زیرا باعث بدتر شدن اوضاع می شود. همچنین در صورت لزوم کل مراحل را تکرار کنید. اگر بعد از آزمایش دوم هنوز نشت یا لکه جوهر وجود دارد ، با یک شرکت نظافت مانند Carpet Cleaning Uxbridge که خدمات شستشوی فرش را ارائه می دهد تماس بگیرید و آن را استخدام کنید تا بیاید و از عهده رسیدگی به مشکل برآید.

لکه های لجن: از کرم اصلاح سفید و کف برای درمان لکه های گل استفاده کنید. قبل از اینکه لکه بزنید ، اجازه دهید پنج تا ده دقیقه کرم اصلاح بماند. یک بار دیگر لازم است این روش را تکرار کنید و در استفاده از خدمات تمیز کردن فرش تردید نکنید ، زیرا لکه های گل و لای ادامه دارد.

 

لکه های چربی: یک فنجان را بگیرید و در نیمه راه با آب پر کنید. سپس همان مقدار آمونیاک را به آب اضافه کنید و چندین قطره مواد شوینده مایع درون مخلوط بریزید. سپس یک پارچه جاذب تمیز را در این مخلوط آغشته کرده و محل لک شده را درمان کنید. اگر جای خالی دارید از آن استفاده کنید تا آنجا که می توانید لکه را قبل از استفاده از مواد پاک کننده چربی پاک کنید. بدانید که به احتمال زیاد مجبورید چندین بار روند را قبل از پاک شدن کامل لکه چربی تکرار کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: